Newcastle United Srbija
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Newcastle United Srbija

Forum za sve fanove Newcastle United-a sa Balkana

PrijemPrijem  Latest imagesLatest images  Registruj seRegistruj se  Pristupi  

Demba Ba

Ići dole 
+15
Thug
Admin-Roby
toon72
Pedja
Becej City
pirLe
zarkonio
NUFC96
moody
m.c.t.
Toon Army MKD
NewBoy
Alan Smith17
spira
RIOT
19 posters
Idi na stranu : 1, 2, 3, 4, 5  Sledeći
AutorPoruka
milan25

milan25

Broj poruka : 1768
Godina : 54
Datum upisa : 25.11.2011

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Demba Ba   Demba Ba EmptyČet 19 Jan 2012 - 16:22

https://www.youtube.com/watch?v=94mEW7oEfq0

Dok čekamo da se vrati sa Afričkog kupa(sad je već izvjesno da ostaje kod nas, ali ko zna), da se podsjetimo dosadašnjeg učinka...
Nazad na vrh Ići dole
RIOT

RIOT

Broj poruka : 4428
Godina : 37
Datum upisa : 12.06.2008

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyČet 19 Jan 2012 - 16:50

Lee Ryder @lee_ryder
AP on potential outgoing players in Jan: "We have had no contact or scares, we will be running with players we have until the summer" #nufc
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

Broj poruka : 9162
Godina : 41
Datum upisa : 04.07.2007

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyČet 19 Jan 2012 - 18:47

Procitao sam danas negde (da l' na BBC-ju, da l' na nufc.com - jebemliga) da klauzulu koja se pominje oko DB-e vazi tek od leta. A, ako napravimo neki uspeh - po meni do'vatiti 7. mesto je sasvim ok - mozda debelom smradu zaigra nesto drugo sem suve kupoprodaje pa odluci da sacuva to sto ima i pusti mucenog Pardewa da dovede jos koga, pa da sledece sezone bude jos bolje. Takav ti je privatnik-moras da ga uveris da vredi da ulozi u tebe (to je posao za AP)!

Nazad na vrh Ići dole
spira

spira

Broj poruka : 1075
Godina : 43
Datum upisa : 24.12.2009

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyPet 20 Jan 2012 - 2:09

Pardew je skontao da od Njukasla bolji klub neće trenirati u životu.Zato se bori i za igrače i protiv debelguzana.
Samo da budemo u prvih 7,biće dobro.O Evropi ćemo maja meseca...
Nazad na vrh Ići dole
Thug

Thug

Broj poruka : 2955
Godina : 35
Datum upisa : 21.06.2009

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyPet 20 Jan 2012 - 10:48

ako ovako nastavimo, i bice! samo da nam se ne dese opet povrede u odbrani pu,pu,pu daleko bilo i eto nas tamo!
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyPet 20 Jan 2012 - 18:22

Mislim da je Pardew sebi obezbedio PL anganzman. Mislim da fudbal ipak zna bolje od debelog, a i rezultati i okolnosti mu daju za pravo da se malo uskurci i trazi poneko pojacanje i vecu autonomiju. Mislim da nas je u celoj muci i bedaku cak i usralo sto nas je uzeo AP.
Nazad na vrh Ići dole
Alan Smith17

Alan Smith17

Broj poruka : 1672
Datum upisa : 03.06.2009

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyPet 20 Jan 2012 - 19:48

Cisse je kupljen od love koju dobivamo od Virgin Moneya (20M za 2 godine na dresu)
mozda dobijemo jos koje pojacanje na ljeto...
Nazad na vrh Ići dole
Admin-Roby
Admin
Admin-Roby

Broj poruka : 4525
Godina : 32
Datum upisa : 03.07.2007

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyPet 20 Jan 2012 - 22:46

Pardew je izjavio kako nije zaboravio da nam treba jedan igrac u odbrani i da bi trebalo da dovede do kraja prelaznog roka..
Nazad na vrh Ići dole
https://newcastle-srbija.forumsr.com
Srki

Srki

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptySub 21 Jan 2012 - 23:37

Posle danasnjeg rezultata tj kvota koje su ga pratile a uz dobro ulozen novac, sada moze da dovede i Messija Razz
Nazad na vrh Ići dole
NewBoy

Broj poruka : 640
Datum upisa : 04.01.2011

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyUto 7 Feb 2012 - 14:19

Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

Broj poruka : 6780
Godina : 47

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyČet 12 Apr 2012 - 23:57

from newcastle-onlne forum:

mimifrench:
Can’t believe I’m doing all that just for you but as I promise (POOT it’s for you mainly Wink), here is the transcription and translation of Demba Ba’s interview on French TV (there were some very funny moments also so wanted to share it with you):

-On the Premier League
: He was asked about Balotelli and said he talked with him last time a little and seemed a good guy. He’s very talented but with such a behavior on the pitch, you can’t want to work with him. For Ba. Balotelli is a “misunderstood” person…
Ba said that he thinks Man Utd will be Champion. He really praised Sir Alex Ferguson, he admires him.

-On NUFC:
little report on Ba was called “Ba to follow Drogba’s steps?
For the Bolton match, Ba said that he was clearly unhappy to be subbed that’s why he had this behavior. It was 0-0 and they had to win so he wanted to stay on the pitch, they had to win...

They after talked about the 4th fourth place on the league and if NUFC was the favorite.
Showed some videos about his goals and there were a lot of similitude between him and Drogba. Indeed Ba really succeed/became good at 25-26 years old. He had quite the same route as Drogba, played first in France with low division (amateurs) and played like Ben arfa in Montrouge (little town in the limit of Paris which is also MY TOWN too :aww:).

Even Ba said that he can’t believe it. Drogba is a kind of modele for him, well after Thierry Henry. He adores the Premier league, best in the world for him ahead of Germany where he played. Said that it is THE league where to play. He takes a lot of pleasure to play in it.
Chelsea’s coach of the keeper was here too and reckoned similitude with Drogba.

-On Ba position on the pitch:
He said that he likes “walking” on the pitch in the meaning of going everywhere. He wants to be part of the game, like going down on the pitch, helping in the middle (sorry here for the translation). Important thing is that he said he’s not the forward who will always stay on the penalty area, he likes moving!!!

Plus they showed that his stats are better than Drogba for his first season in England.

-On the relation with the Frenchies: He really loves Cabaye! Has a very good relation with him on the pitch.
Said literally: “I’m in his home every 2 days and reciprocally!” Laughing After that French journalist asked him: “So you are married with him then?” They laughed a lot at that, it was very funny.
Said he adores all the Frenchies with Hatem and Cissé.

Moreover, Ba that he always wanted to play in England.
Said that if he scored it’s good, if not, no problem, he’ll do it next time. He won’t make a big deal for that.

It’s like he’s playing like when he was a kid at school. He’s finding again his sensations. But the difference here according to him is that now when you don’t score, you start worrying and becoming less confident (contrary to when he was a kid and played for fun…).

Demba added that you have sensational public, fans.

-On Papiss’s form and his change of position on the pitch: Now Ba is playing differently because Pardew changed the style of play since Cissé came. Ba plays on the left but it’s not very new for him as he already played there during his career.
French journalist asked him if it was frustrating not scoring and not being THE star since Cissé came. Ba answered: “It’s sure, I want to be in the middle but the coach made his choices. So for the team I do it. We all work for Cissé. I’m happy that he scores. It doesn’t bother me to be on the “wing”…”
“Really happy for Cissé. I don’t score but if another one scores, I’m happy too”.

-On Ba’s little secret: SYRUP!!! It was a very funny moment too.
They showed an extract of an interview he gave to an English journalist. Said he loved syrup (strawberry one lol), he’s been drinking it for around 10 years now. Every day he put it in water, it’s like an addiction he said. His family always brings it to him…

-On PSG: Paris is his favorite team, it’ll be a dream to play there he said (well, here he answered the journalist) as he was supporting that team since he’s a kid. He said “you can’t explain that love for PSG”.

Funny story to conclude: He told he was (again) at Cabaye’s home to watch the PSG-OM game on Sunday, he was happy because PSG won! But has quite a fight (lol) with Cabaye’s wife as she is from the South of France so maybe she was supporting Marseille… Laughing

PS : Just one rectification about what he said on HBA. He said exactly this: “I think that Ben arfa doesn’t like when we see him training/working hard”. He impresses him a lot. For his goal, HBA confessed when he saw there was a possibility to score, he said to himself “Why not then??”…

Hope you’ve enjoyed that translation even if I’m sure it’s full of mistakes, sorry.

Demba Ba 0,,10278~10626251,00
Nazad na vrh Ići dole
http://nufc.blog.co.yu
Thug

Thug

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyPon 28 Maj 2012 - 10:58

Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyPon 28 Maj 2012 - 17:36

Good news!

Međutim, nije on više glavni igrač.
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyPon 28 Maj 2012 - 18:41

Bitna je on njuska> Jeste malo pao u zapecak od kada mu je dosao zemljak ali ne moze ni Cisse da trpa stalno ovim tempom.
Nazad na vrh Ići dole
Toon Army MKD

Toon Army MKD

Broj poruka : 97
Godina : 40
Datum upisa : 10.10.2011

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyPon 28 Maj 2012 - 22:31

Точакот на Демба Ба, роденденски подарок од неговата жена:
Demba Ba 553606_359673040753799_176203499100755_874218_1291378311_n

Едно нешто фали, strawberry syrup bottle holder. Smile)))))
Nazad na vrh Ići dole
Thug

Thug

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyUto 29 Maj 2012 - 8:58

ahahahaha koji bajs Smile Pazite, on je pomeren na levu stranu kada je cisse dosao...do tad je igrao isto sto i cisse, ali sada mu nije primarni cilj da da gol vec da razigra cissea...mada mora i on da da po neki gol...ne znam, mislim da je izfrustriran cinjenicom da ne moze dati gol, i da je to njegov veliki problem, videlo se u par prilika kako siluje, alavi pokusajuci da postigne gol, cak je cisse u nekim situacijama bio u boljoj poziciji, ali demba nije dao loptu...
Nazad na vrh Ići dole
m.c.t.

m.c.t.

Broj poruka : 2084
Datum upisa : 07.07.2007

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyUto 29 Maj 2012 - 12:45

Isto se moze reci i za Cisse-a... nekad je preterano sebican, ne gleda oko sebe vec sto pre da opali loptu. Smatram da je Cisse pokretljiviji, ali se Demba Ba bolje gradi i cvrsci je na nogama.
Nazad na vrh Ići dole
http://www.myspace.com/srdjan23
Savic

Savic

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyUto 29 Maj 2012 - 13:46

Cisse ne gleda, opali i postigne gol! Very Happy
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyUto 29 Maj 2012 - 13:53

Sigurno da je frustriran. Spicevi ne vole kad ih sklone od gola. Kad je igrao svoje ubacivao je gol po utakmici. Ne bih se ja njega odricao nikako. Ni Besta takodje.
Nazad na vrh Ići dole
spira

spira

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptySre 30 Maj 2012 - 7:47

Demba Ba je sve samo ne čvrst na nogama.Kad ga gledam,imam osećaj da mu čujem kolena kako škripe Rolling Eyes
Nazad na vrh Ići dole
RIOT

RIOT

Broj poruka : 4428
Godina : 37
Datum upisa : 12.06.2008

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyČet 31 Maj 2012 - 10:21

Ba wars: Newcastle star's available for £7m - but only until July 31.

Spurs and Chelsea are set to move for the striker, who's been given his own personal transfer window by a release clause

Demba Ba's £7million release clause can be activated from Thursday - for just two months.

Chelsea and Spurs are both keen, as Newcastle brace themselves for a stampede over the 27-year-old striker.

Pa, pa, Ba.
Nazad na vrh Ići dole
Thug

Thug

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyČet 31 Maj 2012 - 11:00

ne znam, nek ide ako je toliko navro da ide...nude mu nov ugovor, ako potpise, super, ako ne cao, zdravo...nije newcastle jedan igrac!
Nazad na vrh Ići dole
spira

spira

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyČet 31 Maj 2012 - 11:02

Dovedite Luuka De Jonga!
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyČet 31 Maj 2012 - 12:30

Thug ::
ne znam, nek ide ako je toliko navro da ide...nude mu nov ugovor, ako potpise, super, ako ne cao, zdravo...nije newcastle jedan igrac!

Ma pitanje sta mu se i kako nudi. Pustiti ljudi Ashleyevu PR masineriju. Nije Ashley dzaba gruvao tu klauzulu. Opet moze i verovatno hoce da uzme jebeno dobru kintu u roku od godinu dana. A onda kad svi popizde sto je prodao odlicnog igraca on kaze "ja sam mu nudio ugovor a on se u'vatio klauzule". Dosta mi je tog Ashleyevog sranja.

Onolike igrace smo rasterali, pa bas ni jedan da nije mogao da se dogovori sa Mikeom. Klasicno mazanje ociju je u pitanju. Voleo bih da Demba ostane, dobar je igrac a i ta kolena ga nisu izdavala.
Nazad na vrh Ići dole
spira

spira

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba EmptyČet 31 Maj 2012 - 13:54

Ali ga mogu izdati.Kao što smo se kockali sa Marveaux-om,pa je ispušio pola sezone po bolnicama.To je kocka,brat moj.
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content

Demba Ba Empty
PočaljiNaslov: Re: Demba Ba   Demba Ba Empty

Nazad na vrh Ići dole

Demba Ba
Nazad na vrh 
Strana 1 od 5Idi na stranu : 1, 2, 3, 4, 5  Sledeći