Newcastle United Srbija
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Newcastle United Srbija

Forum za sve fanove Newcastle United-a sa Balkana

PrijemPrijem  Latest imagesLatest images  Registruj seRegistruj se  Pristupi  

Rafael Benitez

Ići dole 
+16
NUFC CRO
NBB96
RIOT
Mitro's on fire
Becej City
Admin-Roby
Alan Smith17
Pedja
Djuka
Dinko
m.c.t.
Thug
NewBoy
toon72
Srki
milan25
20 posters
Idi na stranu : Prethodni  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Sledeći
AutorPoruka
RIOT

RIOT

Broj poruka : 4428
Godina : 37
Datum upisa : 12.06.2008

Rafael Benitez - Page 10 Empty
PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyPet 14 Dec 2018 - 13:23

Manager of the month.

Rafael Benitez - Page 10 Rafa-benitez-manager-of-month
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

Broj poruka : 6778
Godina : 46
Datum upisa : 03.07.2007

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyPon 24 Dec 2018 - 17:36

Rafa Benitez:

"My focus now is trying to find the right team to play Liverpool and try to get three points.

"We have to be realistic and understand we will be in the bottom half for the whole season and, if we can be better than three teams, it will be another miracle.

"It would be a miracle to stay up, yes. A game like that is confirmation of what I know. Even if we strengthen in January it will be a miracle if we stay up.

"I like the challenge and we will try to do our best.

"When you lose or cannot win, you cannot enjoy it, but I know it is my job and I have to be sure I make the right decisions all the time."

Rafael Benitez - Page 10 7768028-0-image-m-65_1545597870209
Nazad na vrh Ići dole
http://nufc.blog.co.yu
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyPet 1 Feb 2019 - 19:49

'We have plenty of time to talk about the future': Rafa Benitez refuses to confirm he will sign new Newcastle contract despite January busines

Rafa Benitez says he is happier than one week ago but insists it would be wrong to assume he will sign a new contract just because Newcastle have finally broken their transfer record.

The arrival of £21million Paraguay playmaker Miguel Almiron saw Mike Ashley sanction a move that represents the club's biggest outlay in 12 years of his ownership.

However, Benitez has once again refused to commit himself to the Magpies and says there is plenty of time to discuss his future.

'I didn't say if we don't sign players, I will leave. I will not say now that because we have signed two players, I will sign,' he said, having also secured the loan addition of Monaco left back Antonio Barreca.

'We have plenty of time to talk about the future. I always use a crucial word - balance. That is key, we have to stay calm.

'I am quite pragmatic and I am happier now than one week ago. Why? Because we won against Man City and have bought two players who give us something we didn't have.

'We needed to fill some gaps in terms of positions and characteristics of players, they are offensive players and now we are better than before. If they can give us what we are expecting, we will be in a better position.

'We are better equipped for the last 14 games. That's it. I am pragmatic and realistic. I think we have balance, and we are in a better position now. I have to be happier than I was before.'

Rafael Benitez - Page 10 Rafa-benitez-arms-in-air-celebrating-close-up-newcastle-united-nufc-650x400
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

Broj poruka : 9162
Godina : 41
Datum upisa : 04.07.2007

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptySub 2 Feb 2019 - 11:43

Takticar je Rafa, kako u fudbalu tako i u poslu. Meni ovo lici da je pre poruka debelom nego nama - uzmi se sine u pamet dok je jos vreme.

Tako bar ja to tumacim, ali opet koji sam pa ja djokica...
Nazad na vrh Ići dole
moody

moody

Broj poruka : 1450
Godina : 32
Datum upisa : 06.12.2008

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyČet 28 Feb 2019 - 18:27

Gledam malo tabelu Premiershipa i zapadne mi za oko rubrika primljenih golova.
Manje od Newcastla ima samo Liverpool, City i Tottenham. Uopšte ne zvuci loše.

Nisam znao gdje da stavim ovaj podatak, a mislim da je Rafa najzaslužniji za to
Nazad na vrh Ići dole
milan25

milan25

Broj poruka : 1768
Godina : 54
Datum upisa : 25.11.2011

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyČet 28 Feb 2019 - 19:50

Da se nadovežem, samo Huddersfield sa 15 i Cardiff sa 25 golova su dali manje golova od nas. Mi i još dvije ekipe čini mi se dali smo po 26 golova ostali svi preko 30. Tako da ako gledamo efikasnost, koja je sada još i odlična kakva je bila u prvom dijelu sezone, može se reći da odlično stojimo na tabeli. Nemojmo zaboraviti da je naš najbolji strijelac Rondon kod nas na pozajmici.
Nazad na vrh Ići dole
Dinko

Dinko

Broj poruka : 1661
Godina : 38
Datum upisa : 30.08.2007

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyČet 28 Feb 2019 - 20:58

Nase utakmice vise lice na sah nego na fudbal, ali tako je kako je, bolje ne moze trenutno i ima da budemo zadovoljni sto uopste osvajamo bodove.
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyPet 3 Maj 2019 - 21:31

Rafa: optimism 

Friday's press call saw Rafa Benitez respond to the usual media questions about his future with more substance than was previously the case.

"I was talking with Lee Charnley this week and we will let you know as soon as we have more news.

"At the moment, it's just we have had another talk and we'll continue talking. I am positive that we are talking and everybody knows my idea. 

"I understand you will ask me, and I will be asked again. At least we have been talking and we can move forward a little bit.

“I can say ‘yes’ it seems that things are moving forward, we will see if things are right. Maybe we are getting closer.

"We have this conversation. I don’t want to be rude, but we have been talking about it and we will let you know.

"I would like to see this club growing and growing, going to where I think they deserve to be.

"I know the fans are supporting me and the fans are trying to convince me to stay, and they try to go for the emotional way, like they did the first year.

"I know that and I appreciate that. I am really pleased with that because I am happy in the city, I am happy here and, as I have said before, the staff, everybody, is doing a very good job and we are very comfortable here."
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyPet 10 Maj 2019 - 17:19

Rafa Benitez:

"We will have a meeting for sure and then we will let you know, but still we have to concentrate on the last game. I will be around after the game. We have to wait – in ten days we will see what is going on.

“I am sure I will be there at the meeting. Lee Charnley has to be there, but I do not know who else. Mike Ashley? I expect he will be there. I don’t want to talk too much about the meeting because still we do not know.”

Rafael Benitez - Page 10 100
Nazad na vrh Ići dole
RIOT

RIOT

Broj poruka : 4428
Godina : 37
Datum upisa : 12.06.2008

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyČet 23 Maj 2019 - 11:01

L’Équipe: There has been contact between Marseille & Rafa Benitez, but none extremely recently & no active negotiations currently. Spaniard still seems to be assessing his options.
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyPon 10 Jun 2019 - 22:45

Rafa je danas bio u trening centru. Sastao se sa Lee Charnleyem. Sve to su snimile kamere Sky Sportsa. Gradom kruže priče da Benítez odlazi.
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyUto 11 Jun 2019 - 11:07

https://sport.blic.rs/fudbal/evropski-fudbal/fudbalski-zemljotres-u-reziji-seika-zoze-murinjo-otkrio-prijateljima-vraca-se-u/lt8n497

Pazite ovog morona, Benitez ostvario tek 14. Poziciju. Pa mi smo pevali da ne ispadnemo iz lige jebem ti lebac nepismeni novinarski.
Nazad na vrh Ići dole
milan25

milan25

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptySre 12 Jun 2019 - 9:21

Ako se desi taj scenario tačno bi mi ogadio klub. Nisam se uvijek slagao sa Rafinim odlukama ali čovjek je ostao i kada smo ispali, vratio nas i uspješno održao u premier ligi sa onim što ima. Uz to čitav grad diše sa njim i sada će neki šeik da to sve popiša i dovede lika koji je valjda u zadnjih pet klubova otjeran a košta kao neko ko svake godine osvaja tri trofeja, uz to ga skoro niko ne podnosi.
Nazad na vrh Ići dole
Thug

Thug

Broj poruka : 2955
Godina : 35
Datum upisa : 21.06.2009

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyČet 13 Jun 2019 - 12:53

Negde sam naisao da je rafa vec pregovarao sa Chelsea o preuzimanju. Ovaj njihov se verovatno vraca u italiju citaj Juventus tako da ne cudi me sve ovo. A murinjo, idi ti na Tenerife, ili ona portugalska ostrva, mani se nas. Smile Da sam na rafinom mestu, ni ja ne bi pregovarao, sacekao bih da se vidi sta ce biti sa prodajom, pa tek onda usao u sve to. Sa debelim nista vise.
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyČet 13 Jun 2019 - 14:13

Navodno se pominjao oko rome ali zaposlili su vec trenera, takodje i olimpik. Nema nesto klubova koji bi bili interesantni. Sve zavisi da li ce se klub prpfati iline i ako da da li ce novi vlasnici hteti da produze sa Benitezom. Ja licno ne bih imao dilemu: ima znanje kao malo ko na trzistu, postao je bog u gradu, ako dobije kintu to je onda spoj koji obecava.
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyPon 24 Jun 2019 - 14:20

Rafa, hvala za sve. Ostao si sa nama kada niko nije verovao u nas. Uvek si želeo najbolje klubu i svoj obraz si stavljao za klub.

Hvala ti što si tri godine davao sve od sebe da ličimo na pravi fudbalski klub.

Zauvek ćeš biti gospodin.

Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyPon 24 Jun 2019 - 15:05

Odeeeeeee...
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyPon 24 Jun 2019 - 15:42

Možda i ja sa njim.

Verujte mi, na raskršću sam! Možda je vreme da zatvorim jedno poglavlje u mom životu koje traje preko 25 godina?!

Možda je ovo trenutak kada ću se distancirati od Newcastle Uniteda? Naravno da neću prestati da navijam za njih, ali možda je ovo trenutak da prestanem da se nerviram zbog njih?

Možda sad da stanem, pa da se vratim kad Ashley ode?

Ovo je gore od ispadanja iz Premier League.
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyPon 24 Jun 2019 - 16:31

Kad si mi poslao sms procitao sam i pomislio I'm too old for this shit.
Nazad na vrh Ići dole
milan25

milan25

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyPon 24 Jun 2019 - 17:07

Benitez je pametno postupio što je digao sidro. Tri i po godine je valjda dovoljno od njega, želim mu sreću u daljem radu u Kini. Sada smo svi definitivno na prekretnici, debeli opet mulja i ako se desi da on ostane vlasnik kluba nastojaću da što manje pratim utakmice našeg kluba. Navijači koji na svakoj utakmici pune svih 50.000 mjesta ako su pametni potpuno će bojkotovati kupovinu godišnjih karti i odlazak na stadion. Neka debeli sa svojim ćelavim dečkom sam gleda svog novčanika djelo. A opet ako Arapi kupe klub valjda će krenuti na bolje mada mi je u svakom slučaju žao zbog odlaska Rafe.
Nazad na vrh Ići dole
toon72

toon72

Broj poruka : 1099
Godina : 52
Datum upisa : 07.01.2014

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyPon 24 Jun 2019 - 17:35

Ako je Rafa cijena odlaska debelog kurvinog sina pristajem...na sve ostalo ću pljunuti i ignorirati klub sve dok ljudsko smeće najgore vrste ne ode iz kluba....
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyPon 24 Jun 2019 - 17:49

Iskerno sumnjam vise u te prodaje kluba. I sta je sada uradio, razisao se sa Benitezom, klub nije prodat, ko ce da dovede trenera-opet Ashley. Nema tu pameti nikakve samo muljacina i varanje.
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyPon 24 Jun 2019 - 19:22

Ma, kakva prodaja. Odlaskom Beníteza cena kluba je pala.
Nazad na vrh Ići dole
milan25

milan25

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyPon 24 Jun 2019 - 21:07

Ako debeli ostane vlasnik kluba slijedi povratak Pardewa ili neki sličan scenario. Takvo nešto može dovesti samo do totalnog sunovrata i do drastičnog pada vrijednosti kluba. Samim tim mi ponašanje debelog i ovo razvlačenje oko prodaje nije jasno jer ima opciju da u džep stavi 350 miliona a druga je da za godinu dana neće moći uzeti ni 150 miliona.
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 EmptyUto 25 Jun 2019 - 11:57

Ko zna koje on seme zavrsava preko kluba. Malo igras za kladionice malo ovo ono-cista lova neoporezovana. Bog da te vidi.
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content

PočaljiNaslov: Re: Rafael Benitez   Rafael Benitez - Page 10 Empty

Nazad na vrh Ići dole

Rafael Benitez
Nazad na vrh 
Strana 10 od 11Idi na stranu : Prethodni  1, 2, 3 ... , 9, 10, 11  Sledeći