Newcastle United Srbija
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Newcastle United Srbija

Forum za sve fanove Newcastle United-a sa Balkana

PrijemPrijem  Latest imagesLatest images  Registruj seRegistruj se  Pristupi  

Derek Llambias podneo ostavku

Ići dole 
+2
Thug
RIOT
6 posters
AutorPoruka
RIOT

RIOT

Broj poruka : 4428
Godina : 37
Datum upisa : 12.06.2008

Derek Llambias podneo ostavku Empty
PočaljiNaslov: Derek Llambias podneo ostavku   Derek Llambias podneo ostavku EmptySre 19 Jun 2013 - 9:56

The Club can announce that Managing Director, Derek Llambias, has resigned from his position with immediate effect.

Derek Llambias podneo ostavku Derek_llambias

Derek said "I have had an incredible journey during my five years at the club, including some challenging times. I will reflect with great fondness on my time in the North East and, in me, Newcastle United have a lifelong supporter.

"I want to thank the staff for their hard work, our fans for their support of the club, and wish them all well for the future."

http://www.nufc.co.uk/articles/20130619/llambias-resigns-from-united-role_2281670_3213789
Nazad na vrh Ići dole
Thug

Thug

Broj poruka : 2955
Godina : 35
Datum upisa : 21.06.2009

PočaljiNaslov: Re: Derek Llambias podneo ostavku   Derek Llambias podneo ostavku EmptySre 19 Jun 2013 - 12:00

Da li je i on uvideo saradu u klubu pa digao sidro ili se nesto cudno desava kod nas?
Nazad na vrh Ići dole
Pedja

Broj poruka : 2033
Godina : 40
Datum upisa : 13.10.2011

PočaljiNaslov: Re: Derek Llambias podneo ostavku   Derek Llambias podneo ostavku EmptySre 19 Jun 2013 - 12:15

Ovo je zaista neverovatno sta se radi po ovom nasem klubu! Vrlo sramno i neozbiljno.Umesto da resavaju gorece probleme,oni se smenjuju,daju ostavke,prepucavaju i unose veliki nemir i zebnju kod svih navijaca.
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

Broj poruka : 6780
Godina : 47
Datum upisa : 03.07.2007

PočaljiNaslov: Re: Derek Llambias podneo ostavku   Derek Llambias podneo ostavku EmptySre 19 Jun 2013 - 12:17

Sledeći koji će podneti ostavku je scout Graham Carr, pa će posle njega otići i manager Alan Pardew.

Derek Llambias podneo ostavku Vi7x
Nazad na vrh Ići dole
http://nufc.blog.co.yu
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Derek Llambias podneo ostavku   Derek Llambias podneo ostavku EmptySre 19 Jun 2013 - 16:05

Gareth Harrison@truefaith1892 
Bye bye Derek, thanks for fuck all. Not going to shed any crocodile tears over that wanker.

Derek Llambias podneo ostavku BNHE6OFCUAAmJe2
Nazad na vrh Ići dole
spira

spira

Broj poruka : 1075
Godina : 43
Datum upisa : 24.12.2009

PočaljiNaslov: Re: Derek Llambias podneo ostavku   Derek Llambias podneo ostavku EmptyČet 20 Jun 2013 - 4:02

Whatever, sve su to govna i od ljudi i od stručnjaka.Mrš.
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Derek Llambias podneo ostavku   Derek Llambias podneo ostavku EmptyČet 20 Jun 2013 - 10:49

Graham Carr Reported To Be On The Verge Of Quitting Newcastle United

There is every chance that arguably the most important, and definitely the most respected, senior figure at Newcastle United could walk.
While Alan Pardew has insisted he will carry on, Chief Scout Graham Carr has given no such assurances.

Newcastle United were said this week to have pulled out of a deal to sign Douglas, a player the club have been long connected with and who is now out of contract and available for ‘free’.

It is now being widely reported that it is Joe Kinnear who is the man to have put the block on the deal for the Brazilian/Dutch defender and Graham Carr is apparently not a happy man.

It is claimed that Carr has been working on the transfer for some weeks and the deal was just about to be concluded when Joe Kinnear blundered into the pantomime that is Newcastle United.

The reports say that Kinnear has put the block on the transfer because he doesn’t know enough about the player, while the more caustic coverage claims that JFK has never heard of Douglas…or at least ‘that’ Douglas.

The outcome of this tale is that Graham Carr is reported to be very unhappy about the turn of events and with the official club statement making it clear that Graham Carr (and Alan Pardew) now reports to Kinnear, who can blame him.

At this stage of his life/career (he’s 68) you have to wonder whether Graham Carr will just say he doesn’t need this hassle; put it this way – if you didn’t need the money would you answer to JFK?

Derek Llambias podneo ostavku _60754232_pa-13460913

http://www.themag.co.uk/the-mag-articles/graham-carr-reported-to-be-on-the-verge-of-quitting-newcastle-united/
Nazad na vrh Ići dole
RIOT

RIOT

PočaljiNaslov: Re: Derek Llambias podneo ostavku   Derek Llambias podneo ostavku EmptyČet 20 Jun 2013 - 11:07

Svačega smo se nagledali, ali ovakvo pucanje po šavovima ne pamtim. Mislim da sam jedino bio očajniji kada smo u predsezoni 09/10, posle ispadanja iz lige, izgubili 6-1 od Leyton Orient-a.
Nazad na vrh Ići dole
milan25

milan25

Broj poruka : 1768
Godina : 54
Datum upisa : 25.11.2011

PočaljiNaslov: Re: Derek Llambias podneo ostavku   Derek Llambias podneo ostavku EmptyČet 20 Jun 2013 - 19:26

Ode sve u tri pi*ke materine...
Zadnjih dana pratim preko foruma šta se dešava i prosto ne mogu da shvatim koja je poenta svega ovoga. Šta vlasnik želi da postigne sa ovim potezima vjerovatno samo on zna. Ako mu je cilj championship na dobrom je putu da ga ostvari...
Nazad na vrh Ići dole
Pedja

Broj poruka : 2033
Godina : 40
Datum upisa : 13.10.2011

PočaljiNaslov: Re: Derek Llambias podneo ostavku   Derek Llambias podneo ostavku EmptyČet 20 Jun 2013 - 20:22

Newcastle United kao da se raspada!!! Ovo je nesto sto se ne vidja svakog dana.
Nazad na vrh Ići dole
RIOT

RIOT

PočaljiNaslov: Re: Derek Llambias podneo ostavku   Derek Llambias podneo ostavku EmptyPon 27 Okt 2014 - 18:38

Former Newcastle managing director Derek Llambias is due to fly into Glasgow on Monday night to begin work at Rangers

Ionako sam uvek više gotivio Celtic Smile
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Derek Llambias podneo ostavku   Derek Llambias podneo ostavku EmptyPon 27 Okt 2014 - 20:13

Što kaže jedan moj prijatelj, ovo im je gore od bankrota. Very Happy
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content

PočaljiNaslov: Re: Derek Llambias podneo ostavku   Derek Llambias podneo ostavku Empty

Nazad na vrh Ići dole

Derek Llambias podneo ostavku
Nazad na vrh 
Strana 1 od 1