Newcastle United Srbija
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Newcastle United Srbija

Forum za sve fanove Newcastle United-a sa Balkana

PrijemPrijem  Latest imagesLatest images  Registruj seRegistruj se  Pristupi  

Alan Pardew

Ići dole 
+18
m.c.t.
Alistair
pirLe
Alan Smith17
RIOT
Becej City
Thug
Savic
NewBoy
Admin-Roby
Srki
toon72
NBB96
Pedja
mare90
Mitro's on fire
zarkonio
spira
22 posters
Idi na stranu : Prethodni  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19  Sledeći
AutorPoruka
Thug

Thug

Broj poruka : 2955
Godina : 35
Datum upisa : 21.06.2009

Alan Pardew - Page 17 Empty
PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptyUto 30 Dec 2014 - 14:16

Ja ne mogu da se setim ni jedne dobre stvari koju je Pardew uradio. Zaliti za njim nikada necu. Ja bih garantovano bolje vodio ekipu od njega.
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

Broj poruka : 9162
Godina : 41
Datum upisa : 04.07.2007

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptyUto 30 Dec 2014 - 14:19

Dobro, bila mu je dobra ona sezona kad smo izasli u LE. Imao je i ekipu, ruku na srce. Ali tako i treba - bez valjanih igraca i ne moze nista. Nije toliki pavijan kad je imaos sa cime da radi. I Murinju da razmontiras ekipu ne bi uradio nista, a ne ovom muceniku. Nije sve njemu na dusu.
Nazad na vrh Ići dole
toon72

toon72

Broj poruka : 1099
Godina : 52
Datum upisa : 07.01.2014

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptyUto 30 Dec 2014 - 18:51

U stvari mi ovakav potez samo pokazuje/dokazuje kolika je Pardew ogromna pičketina - nije otišao u momentu kada je trebao i morao i kada bi to bilo normalno i moralno - već sada kada je recimo koliko/toliko bio siguran. Taj ima morala duše i strasti ko i većina političara sa naših prostora (znači minus 0) - prodaje se poput prostitutke i boli ka ona stvar što bilo tko na svijetu o tome misli (isprika prostitutkama koje pošteno zarade svoj novac na usporedbi s ovom spodobom) - mislim da ću se napiti samo zato jer njega više neću morati gledati na klupi...
Nazad na vrh Ići dole
Alan Smith17

Alan Smith17

Broj poruka : 1672
Datum upisa : 03.06.2009

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptyUto 30 Dec 2014 - 20:16

Saviću, ja ću zapamtit i
4-4 preokret protiv Arsenala
zapamtit ću 0-2 protiv tjedan dana kasnije prvaka Europe Chelseaja i Cisseov gol
zapamtit ću Cabayea i 0-1 na Old traffordu nakon 41 godinu pobjeda
zapamtit ću i 3-0 protiv Fergusonovog Man Utda na St James' Parku
zapamtit ću i mnoge pobjede protiv Chelseja
pamtit će se i 5.mjesto i Europska liga

pamtit će se i rekord Engleskog nogometa prodaja Carrolla za 42m eura ili ti ga 35m funti...
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

Broj poruka : 6780
Godina : 47
Datum upisa : 03.07.2007

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptyUto 30 Dec 2014 - 20:37

@ Alan Smith

Da li ćeš zapamtiti da je skoro ispao sa igračima kao što su Cabaye, Sissoko, Ba (pola sezone), Ben Arfa, Coloccini, Cisse, Gutierrez, Santon, Tiote, Marveaux, Debuchy?

Uostalom, možemo mi ovako do sutra. Neko je za Pardew-a, neko je protiv. Ja sam mu dao vremena, imao je moju punu podršku. Imao je vremena. Na klupi je bio četiri godine. Od toga, rekao bih, da je imao godinu i po dana dobrih rezultata, ostalo je bilo mučenje.

Ja sam još 3. maja 2014. godine rekao svoje:

Alan Pardew - Page 17 BmtCOukIQAEkCph
Nazad na vrh Ići dole
http://nufc.blog.co.yu
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptyUto 30 Dec 2014 - 21:10

One Small Step For Geordie Mankind...

Whilst many may talk of Newcastle 'losing' Alan Pardew, supporters are in celebratory mood. Whatever happens next, this is a step in the right direction for pride...

Go easy on any Newcastle supporters you see this morning, for they may be in a delicate state, nursing sore heads after the festivities of Monday evening. News that Alan Pardew was closing in on a move to Crystal Palace brought talk of 'Pardew Out' parties. This was a day that many had long refused to believe would come; their stooge had left the club.

There will be many who suggest Newcastle's supporters are foolish, or at least previous, in their celebrations. "He took you to fifth in the Premier League," is the repeated cry, and that's true. But he has since taken them to fifth bottom. Why is it that a top-five finish two-and-a-half years ago is more relevant than what followed?

Weirdly, there seems to be a sense of sympathy for Pardew amongst many in the mainstream media, as if he has been deeply wronged during his time at St James' Park. This is a man who was sacked by Southampton in League One prior to his appointment by Mike Ashley and sacked by Charlton towards the foot of the Championship even before his time at St Mary's. Let's not pretend that Pardew was not willing to dance with the devil on Tyneside in order to take his over-promotion. He now walks into another Premier League job on a higher wage.

Since June 2012, when that fifth place was achieved, Newcastle's form has been largely dire. Of the 15 Premier League clubs to have played all 95 matches since, no club has lost more league games than Newcastle's 45. Only Aston Villa have kept fewer clean sheets, only three teams have collected fewer points and no club has conceded more goals.

Pardew has provided short bursts of success in that time, barely keeping his head above water. His side won four consecutive league games in November 2013, and a similar run a year later appeared to save his job when the P45 had already been filled out in pencil.

But these brief glimpses of success were an ineffective second honeymoon in Paris, a lack of chemistry creating romance by numbers. The love had long been lost, divorce was the likely ending. The only surprise was that it was Pardew himself that called the shots. Newcastle earned £2.5m for a manager they were urged to sack two months earlier.

More importantly, just as the connection between supporters and Newcastle has soured under Ashley's ownership, so too had the relationship between those same fans and their manager. Supporters did not celebrate on Monday night purely because they thought Pardew was a poor manager, but because of what he represented. Their bitterness goes deeper than mere performance.

For them, Pardew was a willing participant in Newcastle United's dreary malaise, the acceptance of mediocrity. The reason that Ashley kept patience with Pardew through the stickier patches of his management (headbutting an opposition player and calling Manuel Pellegrini a "f**king old c***", to name two examples) is that he was the perfect lightning rod for fans' ire. '

'Do just enough but not too much' appears to be Ashley's mantra, and Pardew would nod approvingly. "It fills me with dread," was the manager's assessment of Europa League qualification in February, when Newcastle sat six points from the top six. They eventually fell away to finish tenth.

Pardew's public persona seemed designed to limit ambition. "Perhaps we at board level say what other boards don't say - that the Premier League is the be all and end all because of the TV money," was August's honest message, but Pardew then undermined this priority. "The average for this club over the last 10 years is 48 points," he said. "If we get that or anything above that it will be a good season for us." It is that sort of stunted ambition that most angers supporters.

As always with Newcastle, there is a 'but'. Owner Ashley may have permitted the signing of nine players this summer at a cost of over £35m, but his recent appointments have been steeped in familiarity: Jobs for the boys doesn't even come close.

Pardew himself was a beneficiary of that principle, as too were Joe Kinnear, Lee Charnley and Dennis Wise. It's a motley crue indeed. Defender and captain Fabricio Coloccini was an early favourite for the job (although his odds have since drifted following the Independent's initial claim), and would be an economical but risky option. Tim Sherwood is another likely candidate.

Frankly, Newcastle fans are prepared to take that risk. And, however badly his successor performs, they are unlikely to look back at Pardew's tenure fondly. This is less 'you don't know what you've got 'til it's gone' and more 'shut the door on your way out'.

In modern football, all fanfare but not fan fair, supporters are powerless. They are ripe for exploitation through their loyalty to their clubs, and in Newcastle this emotional commitment verges on total addiction. The football club is meant to be their social institution, but instead it sits at the whim of a multi-millionaire owner with a questionable record in decision-making.

Unable to control things at a macro level, fans must instead look to find contentment in the micro, and boasting pride and respect for the manager is one such path to happiness. Newcastle fans were proud of Chris Hughton and Kevin Keegan (both Ashley appointments), but not the treatment they received from the owner.

But they were never proud of Pardew. They never respected him either, his objectionable anger issues embarrassing the club. Most importantly of all, they could never stomach what he represented, the creeping recognition that mediocrity was the aim.

His replacement may not be the ideal man or ideal manager, but as long as Pardew remained at the club there would be an irrevocable disconnect between the fans and the club. They will dream that this is the first step (and only the first step) on the road to a better Newcastle.

Lady Elsie Robson (widow of the late Sir Bobby) once said: "This club took Bobby from the darkness of Langley Park Colliery to the bright glare of the floodlights. Black and white were the shades that always clung to him." That's what Newcastle fans dreams of.

Robson's tenure now seems like a distant memory of a happier time. Things were never perfect, but supporters had a manager who was closer to an ambassador than Pardew could ever aspire to be.

Daniel Storey
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptyUto 30 Dec 2014 - 22:05

Ma ne radi se o tome da li je neko za ili protiv Pardewa. On je limitiran znanjem i to svi znaju. A cak i takav je sa solidnom ekipom imao solidan rezultat. Mora se priznati da je radio u ludackom klubu bez reda i poretka, u klubu u kome je sve podredjeno prodaji igraca, rezultat kao cilj ne postoji. Em ni bolji treneri ne bi uradili nista, em ni on (ocigledno) nije bio uslovljen rezultatima, niko ih nije trazio.
Manje me brine on kao on, vise stvari koje sam naveo gore. Trener koji hoce da se takmici ovom klubu ne treba.
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptyUto 30 Dec 2014 - 22:36

Znam Srki, ali ne možeš sebi da dozvoliš da izgubiš četiri puta zaredom od sunderland-a. Ne možeš da primiš pet komada od Bolton-a, četiri komada od Norwich-a. Ne možeš da izgubiš od Brighton-a dva puta i ne možeš da ispadneš u FA Cup-u od Stevenage-a, ma kakvu ekipu imao.
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptyUto 30 Dec 2014 - 22:49

Ludacki klub, kazem ti. A dobijes Chelsea i svi odlepe?! Sve sto si nabrojao idu njemu na dusu, vec sam i rekao da je limitiran. Ali da je klubu stalo do rezultata odjebao bi ga posle nekog od tih poraza. Nije, znaci da ih bole kurac.
Ubedjen sam da boljega necemo dobiti. Isto ili grdje.
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptyUto 30 Dec 2014 - 23:00

Možda boljeg nećemo dobiti. Možda boljeg ni ne zaslužujemo. Međutim, ja hoću manager-a koji nas neće lagati kad nas pogleda u oči.

Ne želim da čujem izjave od manager-a da Carroll nije na prodaju i da se on poslednjeg dana prelaznog roka proda. Ne želim od manager-a da izjavljuje da je Cabaye kičma ekipe i da se on posle samo pet dana od te izjave proda. Znam da je on za prodaju najmanje kriv ali mogao je makar da ćuti.

Ne želim da mi manager svaljuje krivicu za poraze na sve drugo i druge osim na sebe samog.

Želim nekoga ko će reći: "Ljudi, mi smo Newcastle United. Nismo Man City, Chelsea, Man United, Arsenal, Tottenham i Liverpool. Imamo bogatog vlasnika, koji želi da posluje u plusu (u prevodu kupi jeftino, prodaj skupo), ali mi želimo da se takmičimo. Ove godine ćemo biti deseti. Naredne osmi, one tamo ćemo se boriti za Europa League i za četiri-pet godina ako nas krene, borićemo se za Champions League".

Ja to želim od našeg manager-a. Pardew je izjavljivao da ne može da se takmiči protiv Everton-a, Southampton-a i Swansea. Ej, Swansea.

Tražim li puno?

Alan Pardew - Page 17 Sunday-Sun-backpage

Poslednji izmenio Savic dana Uto 30 Dec 2014 - 23:07, izmenjeno ukupno 1 puta
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptyUto 30 Dec 2014 - 23:06

Je l ih prodao on ili Ashley? Ko zna ko je tu sta kome pricao. Sigurno ih nije Pardew prodao. Gazdi bih se ja najebao majke.
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptyUto 30 Dec 2014 - 23:09

Znam, editovao sam poruku. Ashley ih je prodao ali Pardew je znao da će ih ovaj prodati. Nemoj mi reći da nije znao. Mogao je da ćuti i ništa više.

Možda mu je ovaj naredio da priča da se ovi neće prodati...ne znam. Znam samo da sam ja srećan što nam Pardew više nije manager.
Nazad na vrh Ići dole
Pedja

Broj poruka : 2033
Godina : 40
Datum upisa : 13.10.2011

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptyUto 30 Dec 2014 - 23:30

Naravno da boljeg dobiti necemo.Dovesce nekog seljaka koji nije dostojan da vodi ovakav klub.Postujem i cenim tvoje misljenje Savicu,ali se ovaj put nisam slozio sa tobom.Na kraju krajeva,svako ima pravo na svoje misljenje.Za mene je Pardi radio korektno,ni manje,ni vise.Pod konstantnim pritiskom i u negativnom okruzenju nije ni mogao vise.Nije on covek kriv sto su mu prodavali najbolje.Sta je mogao da ucini?! Moja najveca zamerka mu je konstantnost.Nije mi jasno kako je uspevao da zaredja sa 10 utakmica bez poraza,a nakon toga izgubimo po 5 utakmica u nizu.Zameram mu i poraze protiv manjih klubova.U kupovima smo mogli vise,ali cesto nismo imali srece ni sa rasporedom.Ipak,mislim da smo mogli za korak vise u tom smislu.Dugo vremena su mu trazili ostavku,a on nas je napustio kad se niko nije nadao.Iskreno zalim za Pardiem i mislim da nam sledi uzasan period.Voleo bi da sve pogresim,ali se plasim najgoreg.Vreme ce pokazati.
Nazad na vrh Ići dole
Alan Smith17

Alan Smith17

Broj poruka : 1672
Datum upisa : 03.06.2009

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptySre 31 Dec 2014 - 0:17

Doć će novi trener, a izvor svih problema Ashley ostaje, po meni će biti samo gore nego što je bilo..

Doduše meni je drago da se igrači ne preplaćivaju, ne dajemo lude cifre na katastrofa igrače kao Liverpool....ne prijeti nam stečaj, uredne su financije, to je plus Ashleyu

al ipak minus mu je neambicioznost pa najbolje igrače moramo prodati, a Ashleyu tu ne pada teško...

Carroll, Enrique, Cabaye, Ba, Remy, Debuchy sve klase, al da ih i oćeš zadržat ne moreš ako nećeš pojačat wages, i ako nisi ambiciozan borba za TOP5 i europa oni se neće zadovoljit 8.mjestom...

Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptySre 31 Dec 2014 - 8:55

Pozdravljam stabilnost kluba. Ali kome se zapravo jebe za to? Hocu fudbal, borbu za visok plasman, neku LS-a... Jebe mi se vise za stanje u banci. Nismo imali bombu od transfera ne pamtim od kada. Obo, da dodje neko ime zajebano, da odlepim. Sve brabonjanje i jajarenje.
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptySre 31 Dec 2014 - 9:04

Pedja, drago mi je što na forumu imamo različita mišljenja. Ovde smo upravo da bi razmenjivali mišljenja. Ja lično ne bih voleo da svi imamo isto mišljenje o svemu.

Kuckamo...
Nazad na vrh Ići dole
Pedja

Broj poruka : 2033
Godina : 40
Datum upisa : 13.10.2011

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptySre 31 Dec 2014 - 13:16

U pravu si Savke.Svako dobro druze.
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptySre 31 Dec 2014 - 17:59

Alan Pardew decides NOT to join Crystal Palace today

Ispao je problem oko Andy Woodman-a (trenera golmana) i Ben Stevens-a (statističara), jer je Pardew hteo i njih da povede sa sobom u Palace.

https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/20116218C11082806074127630336_22427c66a89.0.3.16279255931518829946.mp4?versionId=BKgFFcSZuFBHsYApahEX41jBZ3FFgw.5
Nazad na vrh Ići dole
RIOT

RIOT

Broj poruka : 4428
Godina : 37
Datum upisa : 12.06.2008

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptySre 31 Dec 2014 - 19:17

SSN: Expected to be named manager within 24 hours
Nazad na vrh Ići dole
pirLe

pirLe

Broj poruka : 645
Godina : 36
Datum upisa : 29.12.2010

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptySre 31 Dec 2014 - 20:11

Savic ::
Alan Pardew decides NOT to join Crystal Palace today

Ispao je problem oko Andy Woodman-a (trenera golmana) i Ben Stevens-a (statističara), jer je Pardew hteo i njih da povede sa sobom u Palace.

https://mtc.cdn.vine.co/r/videos/20116218C11082806074127630336_22427c66a89.0.3.16279255931518829946.mp4?versionId=BKgFFcSZuFBHsYApahEX41jBZ3FFgw.5

Da neće ostati kod nas, a mi se toliko obradovali njegovom odlaskom...
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptySre 31 Dec 2014 - 20:57

Ja sam napisao da on neće otići u Palace DANAS. Dakle, preći će sutra. Very Happy
Nazad na vrh Ići dole
NBB96

NBB96

Broj poruka : 923
Godina : 28
Datum upisa : 24.08.2009

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptyPet 2 Jan 2015 - 2:01

Why Ayoze Perez is part of reason for Alan Pardew leaving
We all know how it works.  We’ve craved a striker for ages now and Ashley will be saying that he’s not giving anymore cash for a striker, when we have Perez.  Cue Pardew tearing his hair out.  Add to that the probable scenario of being told that Sissoko is available for sale, with no replacement, as De Jong will be due back soon.  Final straw?  It would have been for many managers and I think he’s had enough.  The fact that he’s played for Palace and is revered in comparison to how he is regarded up here, his family live down that way and he’s supposedly going to have his wages doubled, are more reasons for him to think that he’d be daft not to leave.
http://www.themag.co.uk/the-mag-articles/ayoze-perez-part-reason-alan-pardew-leaving/
Nazad na vrh Ići dole
NBB96

NBB96

Broj poruka : 923
Godina : 28
Datum upisa : 24.08.2009

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptySub 3 Jan 2015 - 0:05

pig svaka čast, uzeo je 3,5 miliona £ za trenera, skidam kapu. Ko zna kakvu će jahtu kupiti od tih para.
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptySub 3 Jan 2015 - 0:08

Manipulativno-kompenzativni troskovi, decko. Sve ce to narod pozlatiti
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 EmptySub 3 Jan 2015 - 8:43

Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content

PočaljiNaslov: Re: Alan Pardew   Alan Pardew - Page 17 Empty

Nazad na vrh Ići dole

Alan Pardew
Nazad na vrh 
Strana 17 od 19Idi na stranu : Prethodni  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19  Sledeći