Newcastle United Srbija
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Newcastle United Srbija

Forum za sve fanove Newcastle United-a sa Balkana

PrijemPrijem  Latest imagesLatest images  Registruj seRegistruj se  Pristupi  

Ben Arfa

Ići dole 
+19
Savic
Admin-Roby
Alan Smith17
RIOT
Pedja
Becej City
Dinko
NBB96
NewBoy
Alistair
Mitro's on fire
toon72
pirLe
NUFC96
mare90
zarkonio
moody
spira
m.c.t.
23 posters
Idi na stranu : Prethodni  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21  Sledeći
AutorPoruka
Savic

Savic

Broj poruka : 6781
Godina : 47
Datum upisa : 03.07.2007

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyPet 25 Apr 2014 - 21:31

@ Srki,

Hatem je viđen u restoranu Chicken Cotagge, koji kao što mu i ime kaže, služi piletinu.

Ne verujem da je Hatem tamo je pileće belo meso. Pre bih rekao da je "zuvao" pečene batake i karabatake.

Može da se ugoji i od piva, coca-cole i ostalih pića.
Nazad na vrh Ići dole
http://nufc.blog.co.yu
Srki

Srki

Broj poruka : 9162
Godina : 41
Datum upisa : 04.07.2007

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyPet 25 Apr 2014 - 22:16

Na pivo i mislim. Klasican pivski stomak.
Nazad na vrh Ići dole
RIOT

RIOT

Broj poruka : 4428
Godina : 37
Datum upisa : 12.06.2008

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyNed 27 Apr 2014 - 16:13

hatembenarfalevrai
20 minutes ago
At home watching the game Liverpool Chelsea hope my friend demba ba Will score !!!! The manager didnt pick me in the group to go in london for the game against arsenal but it s not problème hope my team will win in émirat stadium to make our fans happy

http://instagram.com/p/nS61EQm_9e/#
Nazad na vrh Ići dole
Pedja

Broj poruka : 2033
Godina : 40
Datum upisa : 13.10.2011

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyNed 27 Apr 2014 - 20:58

Da nisi zasluzio da te povede?!? Slepac!
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyPon 28 Apr 2014 - 7:57

Hatem Ben Arfa's lawyer spoke out against the treatment of his client by NUFC.

Talking to BeIN Sports this evening, Hatem Ben Afra’s lawyer has attempted to clear up his client’s situation amid rumours that he will never play for Newcastle United again.

“Hatem has two possibilities. Either he utilises Article 17, which is a FIFA regulation that allows after three years without an alteration to a contract with a club for that contract to be terminated. Hatem can do that this year.”

“He has one year of his contract remaining. Contrary to what his manager says, he only has one year remaining. He could also sort his situation out with the club. What must not happen is that Hatem is destabilised and it is made to look like it is he who is trying to leave the club.“

“There has been no major incident which justifies the things that the manager’s entourage has spread about him. Nothing. As for everything that hurts Hatem’s image, relative to the club, the fans or himself, we will fight because spreading false informations must not happen.”

Ben Arfa  - Page 8 Mkb8GaC
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyPon 28 Apr 2014 - 20:47

Prekršio je osnovno pravilo svih ozbiljnih fudbalskih klubova a to je da se na društvenim mrežama ne objavljuju informacije da li će biti u sastavu ili ne.

On je preko Instagrama objavio da ne putuje u London na meč protiv Arsenal-a.
Nazad na vrh Ići dole
Pedja

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyUto 29 Apr 2014 - 3:02

Nije on nista prekrsio,on je decko za cirkus! Tvrdim da on toga nije ni svestan,jer njega zabole za sve.
Nazad na vrh Ići dole
Thug

Thug

Broj poruka : 2955
Godina : 35
Datum upisa : 21.06.2009

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyUto 29 Apr 2014 - 6:38

Nema on toliko mozga u glavi da bi znao da to ne sme da radi...malouman je, sto se i da videti...ne znam kako moze da ocekuje da igra, kada dobije priliku, boli ga ona stvar da se pomeri...i onda jos kenja po drustvenim mrezama...ja bi ga sad rebnuo sa jednom mesecnom....
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyČet 1 Maj 2014 - 16:19

Hatem Ben Arfa training away from rest of squad
Nazad na vrh Ići dole
Pedja

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyČet 1 Maj 2014 - 16:34

Citam kako izjavljuje da zeli da ostane,i da mu nije jasno zasto nije u kombinaciji za tim.
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyPet 2 Maj 2014 - 21:03

Prekršio je klupsko pravilo, da se klubu za intervjue sa igračima plaća, zato je i trenirao sa klincima.

A press interview with Hatem Ben Arfa conducted since the defeat at Arsenal appeared on Thursday, during which he avoids criticising Alan Pardew - but asserts that his absence from the team is not due to fitness issues:  

"I feel sad and frustrated, but not angry. I want to help my team and I can’t. It hurts a lot. I want to take the ball and give the maximum for the team. When I see we are losing games 3-0 or 4-0, it is very hard for me and I’m on the bench. If I was involved on Saturday, I think I could make a difference. I would like to try.

"Every player needs confidence. Every player in the world needs confidence to show their best. It is hard to come in during games and it is very hard for the player if you’re substituted at half-time, like I was against Southampton. It hurt me. I had tried, it was very hard.

"It’s not easy because when you come on and we’re 2-0 down and everybody wants you to do something great. I think it’s better if you start the game and it’s 0-0. After that you can lift your game up.

"When I come on with 20 minutes or 30 minutes left I give my best and sometimes it’s good and sometimes it’s not good. But I give my best.

"Of course it hurts me (not playing) because I’m competitive. I want to play and I want to help my team. Of course, I want to play every game. That is not my decision. I train hard. I try to start but if I’m not starting, or on the bench, I have to respect the decision.

"Yeah, it was very difficult (watching Monday's Arsenal game). I was at home watching on TV. It was hard because we have lost too many times, 3-0, 4-0, 3-0. It is hard when you love the supporters, it is hard to lose every time like that.

"After the game against Manchester United we had an exchange of words, but that is it. It is common at any team where players and the manager want to win.

"He told me I had to score more and get more assists for everybody’s confidence, the supporters, the players and him. I said OK, but I have to play. I have to have confidence to show everybody. If the manager doesn’t play me, he has his opinion. I respect that, but every player needs confidence.

"If the manager doesn’t pick me, he doesn’t pick me. I don’t have any problems with team-mates. All I know is that I want to train and I want to play and that’s it.

"I’m just here to play football. I can’t be the only reason for the problem. I can only do so much and I am not on the pitch.

"On the pitch I think I can offer my flair, my creativity offensively. I take initiative positively and I try every time to do something. I think I can give a lot for the club. I just want to play. I’m fit. I’m not injured. I’m ready to play.

"If the manager says to me he doesn’t believe in me for next season, I still want to stay, I want to stay but if the president (Mike Ashley) wants to sell me, I have to go then. I want to stay here even if the manager doesn’t believe in me, because I will show him I can play here.

"Of course my family and friends ask my why I’m not playing, but the people who are more surprised are the supporters here. They come up to me and ask me why I’m not playing and I say, ‘I don’t know.’

"My dream is to be in the top four next season with Newcastle, to get into the Champions League or to win a cup. That is my dream

Nije mu jasno? Evo, ako mi dozvolite, ja ću napisati zašto ne igra:

1. Fitness level mu je katastrofalan. Ima izdržljivosti za najviše 20 minuta.
2. Ugojio se i zato mu je fitness level kriminalan.
3. Kad mu se i pruži šansa, on počne da solira, ne dodaje nikome loptu, lako je gubi, što ima za posledicu, kontra napad protivničke ekipe, gde nam kao po pravilu, sledi primanje pogotka.
4. Igrači NUFC-a su umorni od takve njegove igre i po nekim informacijama, čak ga i bojkotuju na utakmicama.

Odmah da vam kažem, da ovim ne branim Pardew-a, ali vezano za Hatema, on je potpuno u pravu.
Nazad na vrh Ići dole
Becej City

Becej City

Broj poruka : 1201
Godina : 27
Datum upisa : 29.07.2013

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyPet 2 Maj 2014 - 22:27

Ugojio se i alav je k'o svinja.Ne shvata u opšte fudbal i možda kući gleda videe Ronalda pa i on to pokušava na terenu... Rolling Eyes 
Nazad na vrh Ići dole
Pedja

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptySub 3 Maj 2014 - 3:41

Zivo me zanima u kakvom ce stanju i formi biti sledece sezone.Ova je bila prava komedija.Voleo bi da povrati svoju pravu formu,dotera liniju,manje solira,vise dodaje saigracima,da bude pravi kolektivni igrac.Takav nam je potreban.
Nazad na vrh Ići dole
Savic

Savic

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptySub 3 Maj 2014 - 9:44

Sledeće sezone neće biti igrač Newcastle-a i neće me zanimati kakav će biti.

Još nešto. Nema trenera sa kojim se nije posvađao. Lyon je napustio, jer se zakačio sa trenerom. Na jednoj utakmici je zadremao na klupi za rezervne igrače. U Marseill-u se prvo zakačio sa Geretz-om, pa kasnije i sa Dešampom. Sada sa Pardew-om.

Dakle, nije samo do trenera.
Nazad na vrh Ići dole
Pedja

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptySub 3 Maj 2014 - 15:44

Nisam bas siguran da nece ostati kod nas.Trenutno je veca verovatnoca da odlazi,ali nikad se ne zna.Mozda zakopaju ratne sekire,i pruze mu jos jednu sansu.
Nazad na vrh Ići dole
RIOT

RIOT

Broj poruka : 4428
Godina : 37
Datum upisa : 12.06.2008

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyUto 13 Maj 2014 - 16:47

Hatem Ben Arfa could be available for as little as £3million given that he has only a year left on his contract.

Za te pare smo doveli Obertana.
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyUto 13 Maj 2014 - 16:58

Nosi!
Nazad na vrh Ići dole
Becej City

Becej City

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyUto 13 Maj 2014 - 20:18

Srki ::
Nosi!

+

Ni ja mu ne vidim nešto mesto u timu...od onakvog igrača ostade samo talenat...
Nazad na vrh Ići dole
Pedja

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptySre 14 Maj 2014 - 2:06

Arfa je izmislio fudbal za sve ostale fudbalere Newcastla.Druga je stvar sto je neradnik,nevoljnik,sminker,i cirkus decko.Da je malo bio pametniji i mudriji,Mesi i Ronaldo bi mu bili konkurencija.Ovako,nek nastavi sa zezanjem,ali na nekom drugom mestu.
Nazad na vrh Ići dole
Admin-Roby
Admin
Admin-Roby

Broj poruka : 4525
Godina : 33

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptySre 14 Maj 2014 - 22:49

ako ga stvarno prodaju za 3 miliona budale su...
Nazad na vrh Ići dole
https://newcastle-srbija.forumsr.com
Srki

Srki

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptySre 14 Maj 2014 - 23:00

Koji je fudbal on izmislio? To sto on mulja zna svaki cigancic na ulici. Ne razume fudbal, gleda samo sebe, samo ga gol i finta zanima. Glup je i beskoristan.

@ Roby

Dobro je ako i toliko dobiju. Ozbiljno ti kazem.
Nazad na vrh Ići dole
Pedja

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyČet 15 Maj 2014 - 0:52

Nemoj Srki da potcenjujes Arfu.On jeste najveci znalac u klubu,a druga je stvar sto nece da trenira,sto je u sukobu sa Pardiem,i sto ga boli uvo za sve.Seti se samo protekle sezone.Imao je fenomenalne partije,davao fantasticne golove,imao magicne poteze i prodore po terenu.To ne moze obican,niti prosecan igrac.Zao mi je sto je ovako pao,i iskreno bi voleo da se vrati na pravi put.
Nazad na vrh Ići dole
toon72

toon72

Broj poruka : 1099
Godina : 52
Datum upisa : 07.01.2014

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyČet 15 Maj 2014 - 9:46

Kod Ber Arfe sve ovisi da li mu se da igrati i trenirati ili ne...kada je u treningu i motiviran riječ je o odličnom i magičnom igraču no kad je ovakav ko ove sezone onda bolje prodati...ako ga lažov Pardew ili netko drugi iz kluba ne može motivirati bolje ga prodati...
Nazad na vrh Ići dole
Srki

Srki

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyČet 15 Maj 2014 - 12:58

Pedja ::
On jeste najveci znalac u klubu,a druga je stvar sto nece da trenira,sto je u sukobu sa Pardiem,i sto ga boli uvo za sve.Seti se samo protekle sezone.

Opet znalac. Cega znalac, to ja pitam. Proturanja lopte dvojici kroz noge dok mu je treci najzad ne oduzme. Jebes ti to. Ekipa od njega nema koristi. Ne razume da fudbal nije one man show. Daleko je on od Messija i igaraca tog kalibra jer oni jesu znalci uz koje ekipa profitira. Jebo jedan njegov, doduse vrhunski, gol (zaboravih kome) kada je sa pola terena uzeo loptu i prosao sve i spicio. To je razonoda za njega, ekipa nema nista od toga. Znalac mora da gleda sire a ne svoju guzicu.

Zbog toga, a i svega navedenog: karaktera pre svega, ako neko da 3M za njega treba da pevamo. Nece taj nista napraviti nigde.
Nazad na vrh Ići dole
Becej City

Becej City

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 EmptyČet 15 Maj 2014 - 14:41

Ja bih se složio sa Srkijem u vezi Benija-on jednostavno ne razume fudbal.
U odbrani je beskoristan,a u napadu previše lopti gubi.S' vremena na vreme ima trenutak magije(u ovoj sezoni samo jedan pamtim,protim Vest Hema),a inače je nevidljiv...ne može sve sam da uradi,mora da shvati da je on DEO TIMA.
Nazad na vrh Ići dole
Sponsored content

Ben Arfa  - Page 8 Empty
PočaljiNaslov: Re: Ben Arfa    Ben Arfa  - Page 8 Empty

Nazad na vrh Ići dole

Ben Arfa
Nazad na vrh 
Strana 8 od 21Idi na stranu : Prethodni  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 14 ... 21  Sledeći